Den 7:e Januari....

....nästa år(2009), börjar vägen mot en lättare Sassa. Då ska 10-15 kilo väck! Kommer bli tufft men det ska gå. Därför jag skriver det här, så jag får lite större press på mig. Det är ju en sak att snacka om det och en annan att ta tag i det, men som sagt det ska gå. Har som mål att gå ner dessa kilon tills nästa sommar, det borde ju inte vara omöjligt?
Funderar på vilken metod jag ska använda? Gi, cambridge eller tallriksmodellen? Klart är iaf att jag måste träna/röra på mig mycket mer än nu. Det är ju så jäkla logiskt; ät mindre, rör dig mer.

Nog om det.

Imorgon ska vi till Tingsrydshålan(ursäkta) och hälsa på Mikaela och Theo och kanske Sofia och Mattheus, ska bli trevligt.

Nu ska jag mysa med min goa dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0