God morgon..

Så var det fjärde advent idag, nu börjar det dra ihop sig. Funderar på om vi kanske ska ta in granen idag, griljera skinkan och göra köttbullar ska jag iaf göra. Har inte ätit julmat än iår så är faktiskt riktigt sugen.
Det sprang förbi 3 små rådjur på tomten nyss, såå söta va dom. Hade nog gått vilse lite med tanke på att vi bor i ett villaområde.
Mina älsklingar ligger och sover fortfarande, själv vaknade jag vid halvåtta och kunde inte somna om.

Igår kväll fick Nellie välling för första gången och det var nog en hit, hon slurpade i sig 220ml snabbt. Men tror nog att hon sover bättre på gröt, för inatt ville hon ha mat vid 4-tiden igen.
Solen skiner idag, skönt att äntligen slippa regnet, men det skulle ju inte skada med lite snö också.. Idag får det bli en promenad iaf.

Nehe, nu vaknar trollet hör jag..

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0