Söndag..

I fredags var vi bara hemma och tog det lugnt och mös, laddade batterierna lite. Kollade först på Tsunamins barn, oj vad tårar det kom. Sen på något gladare, körslaget.

Igår var Jeanette, Sinna och jag i stan, skönt att det inte va så jättemycket folk. Letade efter 20-års present till Lina och hittade en jättefin svart the-kanna precis i hennes stil.
På kvällen åkte Nellie och jag ut till Hasslö och firade Lina, mycket trevligt med smörgåstårta och pannacotta. Nellie börjar bli bättre från förkylningen, skönt. Är så synd om de små liven när de är sjuka.
I em ska vi på middag hos svärföräldrarna.

Snart är lilla busan 6 månader!! Min lilla fis..

Nehe, nu ska jag ta mig något gott att äta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0