Trött..

..är jag idag, känner mig jätteseg, får inte för mig att göra något vettigt alls, måste vara det här förbannade vädret. Bara regnar och regnar=(

Iaf så har mamma varit här en stund nu i förmiddags, kul. Var ju ett tag sen sist. Nellie kände först inte igen mormor, var lite blyg, men det släppte snabbt. Har blivit lite mer reserverad nu och lite mer svårflörtad, innan skrattade hon i princip hela tiden, men men det där går väl i perioder.


Igår hade jag fika här igen, som sagt blivit mycket fika nu. Lena, Max, Jeanette, Sinna och Anett var här, trevligt som alltid med en massa bebistjat=)
    
Sinna                               Max


Ha en mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0