God morgon=)

Äntligen har trollet börjat sova bra igen! Somnade i min famn igår vid 20, sov till 03.30, åt o somnade om till  sju,
 HELT OK om man jämför med hur det har varit nu ett tag när hon har vaknat för dagen vid 04-05(!!)




Sitter och lyssnar på julmusik, hängde upp julgardiner och stjärnor igår, har lite svårt att fatta att det är mindre än en månad kvar till jul..men nästan alla julkappar är klara iaf, skönt, jag brukar alltid vara ute i sista stund annars.
Har inte fått någon jul-känsla än, men det kommer väl, e ju ett tag till..
     

I onsdags var Nellie o jag och Jeanette o Sinna hos Anett och hälsade på, de har ju oxå flyttat hit=) Anett e ju gravid i v.34.

Jeanette, Sinna o Anett



    
Såååå mysigt med bebismage, saknar min mage ibland, men saknar inte allt onödigt FETT, jag gick ju upp endel och har fortfarande några envisa kilo kvar=(
Men Jeanette o jag har sagt att vi ska börja träna på gymmet som ska öppna här i Januari. Så vi får väl se;)


Igår kom Nellies stora favorit, storebror Simon, han e här varannan vecka och Stumpan verkligen skiner upp när hon ser honom..








halvsitter själv i soffan


Kommentarer
Postat av: gammalgammal

love you nellie

pusspuss

2008-11-30 @ 17:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0