Hej kära bloggvänner!

Nu har vi precis städat här, luktar sååå fräscht=) Förstår bara inte hur det kan bli så skitigt så fort?
Nellie älskar att sitta i selen när vi städar, men det börjar kännas i ryggen att hon är tyngre..

Idag ska vi inte hitta på nåt speciellt, bara vara hemma och mysa, njuter verkligen av min lilla bebis även om hon e jobbig ibland så e hon absolut det bästa som nånsin hänt mig! ♥
 vad gjorde man innan liksom?

Fortfarande väldigt morgonpigg, idag gick vi upp 04.45, förstår inte vad som hänt med sovrutinerna? Hon brukade alltid sova till iaf 6-7 innan..mitt lilla troll=)










   Roligt att många läser bloggen! kram till er från Nellie och mig..

Kommentarer
Postat av: sofia

var har du köpt det spjällskyddet?jag letar efter sånt högt eftersom mattheus reser sig kram kram

2008-11-19 @ 17:14:53
URL: http://mammatillmattheus.blogspot.com
Postat av: sassa

har för mig att mamma köpte det på börjes=)

2008-11-20 @ 15:55:55
Postat av: sofia

ok=) får kolla där då=) kram

2008-11-20 @ 16:04:36
URL: http://mammatillmattheus.blogspot.com
Postat av: Morfar

Läser din blogg nästan varje dag,

det är så roligt att se hur Nellie utvecklas !

Din Morfar

2008-12-11 @ 09:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0