hemlisen=)

Så, nu kan jag äntligen avslöja den där väldigt roliga saken som jag skrev om innan..
Det är ju så då att Marie och Jens ska ha bebis!!=) väldigt kul, blev/är jätteglad för deras skull. Den lill* är beräknad till början av Juni.
Så nu mamma,  får du äntligen veta! haha(och det va ju såklart INTE jag som va gravid igen, även om man kan tro det=)

Idag har jag städat lite och sen har vi vatt på en promenad i det härliga vädret, Nellie ligger fortfarande och sover i vagnen, har sovit i över en timme nu.
Funderar på att putsa fönsterna.. ska ju hänga upp de nya julgardinerna som vi köpte i Ullared, måste köpa några nya stjärnor och ljusstakar med..är ju första advent på söndag. Då ska vi för övrigt på Noelles dop.




min lilla sötnos i vagnen

Kommentarer
Postat av: mormor

Det var ju det jag trodde!

Kram

Mormor

2008-11-25 @ 19:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0