Tjo

Har inte hunnit skriva på ett tag, har vatt full rulle. I fredags kom som sagt Lina, hon och Simon gjorde kanongod pizza=)
Sen blev det Idol, tråkigt tema..tycker Johan Palm ska åka ut nu, ser ut som han är 12 bast.

I lördags gjorde vi inget speciellt, åt en massa godis och tog det lugnt.

söndagen bar det av till Gekås i Ullared, vi kom fram till slut efter att ha kört 
h e l t  å t  h*v e t e  fel, hehe, vi var två mil från Halmstad och yrade..
Nellie var hos sin farmor och farfar och det hade gått jättebra. Visst man saknade henne och tänkte på henne hela tiden men jag tror det är nyttigt oxå=)
Handlade en hel del på Gekås, massa kläder och saker till Nellie och Simon och lite annant smått och gott. Var massa folk där med förstås, kan man ju räkna ut när man åker dit en söndag, men det gick bra ändå.
På kvällen var det självklart att titta på Ensam mamma söker, e ju såå bra, men det är snart slut, snyft, vad ska man längta efter nu;)

Idag har vi vatt på bvc, var 5 veckor sen.. Nu väger pluttan 6310 gram och är 63cm lång, vår lilla stjärna!
Efter det var vi på snabbbesök hos moster Bettan och nu har vi ätit middag.
Jag har ont i kroppen och e tröööött! Ska lägga mig när Nellie somnar ikväll, känns som jag håller på och bli sjuk igen=(
Har inte varit så flitig med kameran de sista dagarna så därför blir det tyvärr inga bilder..
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0