Målar om..


Japp idag håller jag på att måla om i fisens rum, det kommer bli jättebra! Känner mig helt slut nu..
Ska lägga in bilder på rummet sen när de e färdigt.

Lillan sover nu sen några timmar tillbaka, hon sover rätt mycket faktiskt.
Nätterna funkar ju kanon, hon brukar vakna 2, max 3 ggr per natt, peppar peppar..
Men på nåt vis så känns de som att jag inte behöver lika mycket sömn som innan, kroppen blir väl inställd på det.
Tycker synd om de vars bebisar vaknar typ en gång i timmen, fy så drygt..
Nellie har sin vakna och ibland väldigt skrikiga period på sen em/kväll.
Vi misstänkte ju kolik innan, men de känns som det har blivit bättre med det, peppar, peppar igen=)

Annars funkar allt jättebra nu, det är verkligen så mysigt med en liten bebis, nu har hon börjat vara med mera o skrattar o "pratar" en massa, jättestadig i nacken har hon blivit med vår lilla tjeja..

Hon e dock fortfarande väldigt liten, sist vi va på bvc vägde hon bara 4380g, och då va hon 7 veckor har jag för mig..

Funkar bra med storebror också, så skönt..han är helt fascinerad av henne o vill klappa och gosa. Han längtar nog bara tills hon blir större så de kan leka..

Annars går jag på diet, har ca 8 kg kvar tills vad jag vägde vid inskrivningen, segt går det o bli av med dessa envisa kilona.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0