Slappar

Idag har vi en riktig mys och slapp dag här hemma.. skönt och bara ta det lugnt.
Nellie har som vanligt sovit bra inatt, somnade vid 20, sov till 01, vaknade och åt igen vid 5,30 och var såklart hur pigg som hellst efter det, jag var mindre pigg..men man smälter ju när hon tittar på en med sin stora ögon och skrattar, somnade iaf till en timme till. Nu ligger hon och sover så gott fisen.
Låg på filten o luftade rumpan innan och som vanligt kissade hon ju då=) vet inte hur många ggr jag har tvättat den, får iofs skylla mig själv att jag är lat och inte orkar hämta en handuk..
Ikväll kommer Henrik, Lena och lille Max på besök, alltid lika trevligt. Max har ju redan hunnit bli 7 månader, stora killen ju=)

Tänkte lägga in lite blandade bilder från mobilen, har äntligen lagt in dom i datorn..


Första bilden på Nellie, vecka 9


söta kusinerna Nike och Leon


Nellie i v.18


mams med kort hår och x antal kilon lättare


såhär glad är pappa när han spelar gituar hero=)


här e Max...


mamma var väldigt trött under graviditeten och är fortfarande iofs=)


en av alla hundra miljoner magbilder, ja, jag gillar att fota..



här e Nellie alldeles färsk..


med storebror

gosunge i pyjamas


jag har gott om hår på huvudet=)


lilla fislisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0