Dålig bloggerska!

Ja, jag har blivit jättedålig på att uppdatera bloggen nu för tiden. Vet ej varför. Kanske för att jag FORTFARANDE är förkyld:-( Har nu varit sjuk i typ 3 veckor, börjar ge upp hoppet. Allt e bara bra med sockerhönan iaf.
Har hittat på lite av varje nu ändå, pallar inte bara att vara hemma hela tiden. Vi har bl a varit hos mamma/mormor och sen har vi hälsat på hos gammelmormor och gammelmorfar. Henrik, Lena och Max har varit här på middag och Jonte, Annika och Hugo har varit här och fikat.

Och det bästa av allt: Jag har slutat röka, igen. Höll ju uppe hela graviditeten men började ju igen (dum som man är) när Nelliesen var ca 5 veckor. 
Det går hyffsat än så länge, känner mig lite trött och yr, men det kanske jag hade gjort ändå? Tog mitt sista bloss i söndags kväll. Så kan säga att det är tufft att inte röka, försöka gå ner i vikt plus att jag går på en massa kortison för min tarmsjukdom, men men det ska nog gå bra.

Lägger in lite bilder..'

Hugo är lite rädd för Nellie, hihi



Nellie med Lena o Max



somnat gott i mormors famn



det är sååååå härligt att kladda med maten nu..




med gammelmorfar


trötter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0