Fortfarande sjuka...

Ja den här jädra förkylningen vägrar ge med sig, börjar bli riktigt trött på det nu.
Nellie är jättesnorig fortfarande och jag med för den delen.
Men vi var iaf i väg en sväng igår, blev leklandet i Karlskrona så Simon och hans kusin Nike fick leka av sig lite.
På kvällen var det ju tänkt att M och jag skulle gått ut och ätit och sen bio men kände mig ju inte så pigg så vi lånade min brors lägenhet ist. Bäställde kebab och tittade på revolutionary road och sen sov vi där. Jonte och Annika var ju här hemma och passade stumpan, det hade gått jättebra. Tack så mycket för hjälpen!:-)

Ikväll blir det Melodifestivalen:-)

hej svejs!



I bollhavet på leklandet..





Simon och Nike





Nu har vi äntligen sänkt sängen med...



snorfröken Andersson

Kommentarer
Postat av: bettan

Jag saknar er så mycket, men jag är hängig jag oxå. Varit det i typ 3 veckor. Är ledig måndag och tisdag.

Vi hörs.

Kramar från Bettan

2009-02-07 @ 21:34:29
URL: http://barabettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0