Längesen!

Det var ett tag sen jag skrev sist, det har inte hänt så mycket.. Är fortfarande förkyld, såååå drygt. Just nu är näsan helt igen täppt och nässprayet är slut, sånt som inte får hända! Går ju inte att sova så. Har varit sjuk jättelänge nu. Vill bara bli frisk så man kan hitta på lite saker igen och framförallt komma ut.
Nellie är iaf bra, det som är huvudsaken:-) Vår lilla sötnos har äntligen börjat sova hela nätter utan att äta, det är lyx vill jag lova. Hennes 3:e tand har kommit upp med, så gulligt! Annars har hon blivit väldigt mammig och pappig nu, men det tillhör väl.

Hon är iaf det finaste och bästa i denna värld och jag älskar henne så obeskrivligt mycket!!♥
Tänk att hon är över 7 månader nu mitt lilla knyte, får ångest när jag tänker på hur det ska bli att börja jobba sen..usch usch. Men det är långt till dess:-)

Lägger in lite bilder på vår underbara lilla sötis..





Kommentarer
Postat av: mormor

Är ju också förkyld och har hosta men längtar efter att få träffa lilla sötnosen!

Kram

Mormor

2009-02-12 @ 14:42:06
Postat av: mikaela

heej=) jo vi har tänkt komma ner snart.. tänkte thoe skulle bli lite friskare så han inte smittar er bara.. han e fortfarande lite förkyld=) kraam

2009-02-17 @ 13:36:45
URL: http://prinsentheodor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0