Tisdag?

Har ingen koll på dagarna längre känner jag, men nog är det väl tisdag idag. Igår natt blev givetvis jag med sjuk, huua. Fick feber och kände mig allmänt dålig, nu har jag blivit förkyld också. Busan är bättre iaf, är bara lite snuvig och hostig.

Hon är så jädra söt alltså. Har ju tjatat "mamma" till henne, så nu säger hon det! Så stolt man blir även om hon kanske inte förstår att hon säger just mamma. Så hennes första "ord" är alltså mamma:-)
Nu har hon även börjat krypa/åla vår duktiga tjej, innan ålade hon bakåt men nu går det alltså frammåt. 

Har inga direkta planer för veckan mer än att vi ska bli friska förhoppningsvis. På fredag har Morgan och jag iofs planerat bio och utemiddag så hoppas verkligen vi blir krya. Känner att det hade varit mysigt och behövligt att komma i väg lite bara han och jag. Barnvakt är ju redan fixat. På lördag är vi bjudna upp till mamma o Tommy på middag.

Hej så länge..


älskar att stå upp mot saker nu..


och att pilla och nypas..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0