Trötter..




Känner mig just nu helt slut. Verkligen jättetrött och yr, hmmm. Ändå att jag har fått sova hela natten, konstigt det där, känns som att ju mer man får sova desto tröttare blir man.. Jaja somnar nog gott ikväll iaf. Ska nog beställa kebab eller kina sen, mumsigt värre:-) Och kolla på lets dance.
Imorgon kommer Jonte och Annika på middag, trevligt trevligt!

Idag har vi först varit på mitt gamla jobb i Hoby, har ju sagt upp mig eftersom jag har fått en tjänst här i Kallinge. Dom är så himla trevliga och mysiga (de flesta) i Hoby, kommer sakna dom.
Sen har vi varit borta hos Anett och lilla Kajsa med Jeanette och Sinna och druckit kaffe och pratat, så mysigt så, men glömde ju ta kort..

Nehe, nu ska jag passa på och lägga mig på soffan en stund. Nellie sover i bilstolen och Morgan och Simon är inte hemma..

Ha en mysig helg!

Kommentarer
Postat av: mikaela severin

japps vi kommer alla fyra=)=) kraaam

2009-02-20 @ 17:18:14
URL: http://prinsentheodor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0