Bye bye Cambridge..

Igår kväll var jag helt slut, matt, yr och hade inget tålamod alls. Så jag bestämde mig för att äta igen. Ville ju absolut inte att Nellie skulle bli lidande av detta. Ck är nog inget för de med små barn. Måste ju ha energi för att ta hand om de älskade små liven. Det känns bra ändå, gick ner 5 kilo, kommer gå upp två när jag börjar äta igen, så 3 kilo på 1,5 vecka. Det kan det ju vara värt. Jag kommer försöka äta nyttigt nu, sen nästa vecka blir det nya tag med viktväktarna, som är lite mer sunt och realistiskt; enligt mig. Har ju några månader på mig innan beach 2009, hahaha.

Igår var mamma/mormor på besök en sväng, hon kommer ner snart igen sen ska vi in till stan en sväng. Kolla om det finns något kvar på lindex-rean.



min älskade lilla sötnos♥

hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0