Dag 2 på 2009.

Inatt har spöket sovit oroligt, fick sova jämte mig, orkar inte springa upp och ner för att vagga/stoppa in napp. När hon vaknade imorse var hela vänstra ögat igenlimmat av var, stackarn. Nu har hon varit lite småsjuk till och från ganska länge. Ska på middag hos Maja och Jens sen, men blir hon inte bättre får pappa och Nellie stanna hemma.

Nu har jag tagit bort alla tomtar och julgardinerna, tycker inte dom ska vara framme längre än nödvändigt, (hatar prydnandstomtar). Men julgranen är så fin, så den får gärna stå kvar ett tag till.

Ännu en dag närmare cambridge, laddar för fullt=) har hört mycket om kuren, både positivt och negativt, men jag har bestämt mig, SKA KLARA DET! Det värsta för min del kommer nog vara att inte ha nåt o tugga på. 
Jeanette och jag ska ju börja samtidigt, så det är skönt, vi kan peppa varandra. Starten blir antingen den 10:e eller den 12:e, vi har inte riktigt bestämt oss.

Tack Koffe för den fina blogg-loggan=)

Här kommer lite bilder från nyår..













dessa två hade mamma gjort till oss i nyårspresent, superfina!


Som sagt, vi hade det supertrevligt och mysigt!

Kommentarer
Postat av: Katrin

HEJ

Tack för senast! Lycka till med cambridgen nu. Hoppas vi syns snart igen. Hälsa kusinen min.

2009-01-02 @ 18:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0