Hallå hallå..

Idag har det inte hänt för mycket. Vi har myst och busat. Även varit ute på en promenad och handlat lite. Nellie har varit på mycket bättre humör idag, skönt, får då vet man att hon inte har ont iaf. Hon är för söt när hon kastar ner leksakerna för att sedan sträcka på huvudet och titta efter dom. Gullehöna. Ofta nu när hon pratar/gnäller så kommer det ljud som låter  "am" "ma" "ap" "pa" så ibland låter det faktiskt som mamma. Så gulligt så:-)

Det går ganska bra med ck, har inte fuskat utan druckit mina drinkar som jag ska:-) Ska ge det till söndag iaf, sen ev en vecka till. Efter det blir det nog viktväktarna så man inte går upp allt(och lite till).

Nehe nu ska jag nog ta och dricka mitt kära pulver;-)

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0