Karlskrona

Igår em körde vi in en vända till karlskrona och jag köpte äntligen mig en ryamatta, det blev riktigt fint..




Har funderat länge på att köpa en sån, tycker de är så snygga. Men Morgan har inte velat, men efter lite diskussion fick jag min vilja igenom=)

Vi var även hos pappa och Eva och tog en kaffe.
Inatt har Nellie sovit jätteoroligt, vaknat flera gånger och gråtit i sömnen, så man är lite småseg. Men har fått lite gjort idag, har bl a tagit väck alla stjärnorna i fönstren, plockat, tvättat och såklart myst o busat med trollet.
Vi har även hunnit med en promenad med Jeanette och Sinna i det snöiga vädret och en god kopp kaffe här hemma.
Nu väntar jag på att Morgan ska komma, ska ta med Kinamat hem, Gottigt=)

Imorgon ska vi träffa cambridge konsulenten, spännande!

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0