Kräksjukan?

Det bidde inget Karlskrona idag, stackars lillpluttan har spytt inatt, flera gånger. Och även haft diareé, misstänker kräksjukan:-(
Det är verkligen hemskt när de små liven är sjuka. Men hon har inte spytt mer idag iaf och verkar mycket piggare så hoppas det går över snart!

Fy vad skakis jag kände mig imorse, var tvungen att ta första shaken vid 10. Ska snart ta andra. Känner mig allmänt seg och hängig. Hade hellst velat sova bort dessa första dagarna med ck, vet ju att det vänder sen, eller hoppas verkligen på det iaf. Vill man bli fin får man lida pin, hehe. Jag vill absolut inte bli smal, det passar inte mig. Däremot vill jag bli normalviktig, ungefär som innan jag blev gravid. Och det är ca 10-13 kg dit. Har tänkt att väga mig varje fredag hos ck-konsulenten och här hemma varje måndag eftersom jag började en måndag.

hej svejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er!

Hoppas lilla Nellie snart blir frisk så jag får träffa henne.

Kram

Mormor

2009-01-13 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0