Lördag igen

Dags för lite uppdatering......
Fick jobbet, som iofs inte är nytt för mig så sätt, men alldeles perfekt ändå. Avslöjar mer när jag har skrivit på papper:-)
Var ju och vägde mig igår, -2,2 kilo på 5 dagar, helt ok och mer ska det bli. Idag känner jag mig pigg, har ju varit lite hängig de senaste dagarna men idag har det nog vänt. Har fått sova hela natten så kanske därför. Min älskling har tagit Nellie inatt, så söt är han. Men han ska absolut få sova inatt.
Trollet är mycket piggare med, äter bättre och inga spyor med mera. SKÖNT! Kanske dags för en promenad idag, måste ha frisk luft, sen blir det nog en riktig storstädning här, städa bort alla bacillerna!

Anette och Kalle har fått en liten Kajsa idag, sååååå roligt:-)





sötnosen övar krypning, kan hålla uppe hela kroppen nu iaf, men inte förflytta sig..




bye bye!

Kommentarer
Postat av: gammalgammal

Jag måste få träffa lilla gullet nån dag.

2009-01-17 @ 19:52:01
URL: http://barabettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0