Lördag

Min lilla gosunge har sovit bra inatt, somnade vid halvåtta, åt vid halv-två och sov sedan till halvåtta. Nu sover hon igen, somnade precis i min famn, gullepluttan.
 




Nu har vi äntligen tagit ut granen, skönt. Ser verkligen fram emot våren nu, kommer bli så roligt. Undrar när lillan lär sig gå? Drömde att hon gick inatt..
Jag var nio månader när jag gick, har för mig Morgan var lite "senare". Det är ju så olika det där.

Vi håller på att städa här, ska ha kalas för Simon imorgon, han blir 5 år, stora killen nu. Kommer ihåg när jag träffade Morgan så var han en liten plutt som sprang omkring i blöjan och drack välling, herregud vad fort det går, nu är han ju så "vuxen". Leker med lego och älskar att kolla på film, och han är verkligen så snäll och förståndig. Nellie kunde inte få en bättre storebror, märks så väl att de verkligen tycker om varandra med, ingen avundsjuka där inte.






Angånde cambrigde så köpte jag hem allt som behövs i en vecka(till att börja med), så starten blir på måndag. Ska passa på att gotta mig riktigt nu i helgen, haha.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0