mat......

Ja nu har det snart gått en vecka sen jag började med cambridge, den där ketos?fasen som de pratat om(att man blir pigg, hungern försvinner m m) har jag inte upplevt. Igår var jag sååååå sugen på mat att det värkte i mig. Detta är verkligen självplågeri. Men visst, måste ge det en vecka till iaf. Sen undrar jag om jag inte ska försöka gå ner i vikt med mat och motion.


Jag är faktiskt inte sugen på godis, kakor etc. Det är MAT jag vill ha. Hade varit gott att få knapra på ett salladsblad, hehe.

Nog om det,

Nellie, jag, Sinna och Jeanette har iaf varit ute på en långpromenad idag, det va skönt.

Imorgon är det babysim igen.



                                                     hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0