Morning

Hade mycket trevligt igår, faktiskt riktigt skönt att komma iväg "bara" jag. Få lite "egentid". Maja med sin söta lilla bebismage hade lagat flygande jacob, riktigt mumsigt. Karin var också med. Sen satt vi och kollade på massa gamla kort, skrattade och käkade lite godis. Efter det blev det filmen Ps I love you, gud va bra den va! Helt klart en film i min smak, kom några tårar med såklart. När jag kom hem låg snuttan och sov så gott i sin säng. Idag är ögonen bättre på henne, skönt. Ikväll ska vi upp till mamma och co. Hon fyller år idag.

<----------rekomenderas starkt!

hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Lina

ahaa.. jag körde Camebrigde första sommaren efter Ninni föddes. Gick bra, det var ju gott!, men blev dålig i magen ... och sen går man ju i regel upp det man gått ner (iallafall en del) när man börjar äta "vanligt" igen. Detta eftersom det mest är vatten man tappar... Men jag följer dig gärna på vägens gång. Alltid lättare om man peppar varandra!



Hur mycket vill du gå ner? har du nåt mål? nyfiken



kram!

2009-01-03 @ 10:14:24
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0