Nytt år..

och jag är Mätt. Har inte gjort annat en att proppa i mig en massa mat, kakor, godis med mera nu de senaste veckorna. Magen är svullen och det ser ut som jag är i nionde månaden!!

Börjar bli trött på allt sött o fett nu. Ska bli riktigt skönt att "rensa" ut kroppen snart. Ska ju börja med cambridge. Är riktigt laddad, hoppas bara att jag mår bra under tiden. Måste ju kunna ta hand om min kära lilla dotter.
Men än är jag inte där, ska börja den 9:e, spännande.

Igår hade vi det supermysigt. Morgan hade lagat underbart go potatisgratäng, fläskfile och rödvinsås. Till förrätt hade vi toast skagen och till efterätt citronformage, gott gott.. plus en massa godis och chips.

Nellie var vaken till 12!! Hon somnade i Annikas famn när vi andra var ute och kollade på raketerna. Sen sov hon till halvåtta, åt och somnade om till ca halvtio, skönt.

Lägger in lite bilder sen.

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Ja det var trevligt igår. Hälsa och tacka kocken för en superb måltid. Härligt att Nellie ville vara med så länge... syns på lördag!



/Morbror

2009-01-01 @ 22:59:18
URL: http://www.knock-out.se
Postat av: sofia

hej! hoppas ni har de bra! ser att du ska börja med cambridge! smakar päcka hehe . syrran gick på de och gick ner 45 kilo=) kram kram

2009-01-02 @ 10:56:17
URL: http://mammatillmattheus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0