Promenad o solning

Ja, det blev en långrunda i det vackra vädret igår, tog sällskap med Jeanette och Sinna. Efter promenaden blev det en kaffe hemma hos oss. Jeanette och jag bestämde oss för att åka iväg och sola sen. Vilket vi gjorde, jätteskönt MEN idag ser jag ut som en bränd julgris i ansiktet..

Ikväll ska vi "ut" för första gången sen Nellie föddes. Vi ska på "cornelis"kväll på Andra våningen med Jeanette och Nisse. Skall bli trevligt. Annika och Jonte ska komma hit och passa trollet. Kommer gå så bra så..
Bara att hoppas att man inte blir alltför dålig imorgon, känns som att jag blir dålig oavsett mängd, kan dricka ett glas vin och få huvudvärk numera..nog ett släktdrag jag ärvt av min mor..
 
hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0