Söndag.

Vilket underbart väder, massa fin snö och sol. Funderar på att gå ut en runda med Nellie idag, kan väl inte skada med lite frisk luft..hmm får se..
Hon är ju inte riktigt kry än, ögonen varar sig fortfarande men hon har iaf ingen feber. Blir det inte bättre får jag nog ringa bvc, men de har säkert inte öppet förren på onsdag..




Igår var vi ju på kalas hos mamma, det bjöds på underbart god varm smörgåstårta, var riktigt gott. Vi spelade några rundor sequence(vet ej hur det stavas), mycket roligt spel.

busan har roligt..






lilla mamma


Imorse när jag var på toaletten hörde jag att Nellie (som var i gåstolen  i köket )drog ut kökslådorna, vår lilla busfröken!! Får nog barnsäkra här snart.

hej svejs

Kommentarer
Postat av: Elina Holgersson

Oj oj!vad roligt att se denna sidan!Elina här,Margitas gamla dotter;)fick sidan av din mor.klart man vill följa med och se vad som händer i ditt liv.tårarna kom då jag såg alla fina bilder och texter ur ditt liv.GRATTIS!kramar från Elina!

2009-01-04 @ 12:19:48
Postat av: sassa

Vad roligt att du hittat hit Elina=) hoppas allt e bara bra med er! kramar sassa

2009-01-04 @ 19:47:45
Postat av: Lina

jättefina bilder vännen!



Jag gick ner 11 kg med camebridge, men efter jag började äta "vanligt" ugen så gick jag ju upp ganska mycket igen.. höll på i 7 veckor, med camebridge alltså :)





Kommer du blogga om det? följer dig gärna :)



kram

2009-01-05 @ 09:22:27
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0