Sötnos..

Vi får nog sänka spjälsängen snart....hihi

på knäna...



och så står jag upp!!!





Vår lilla busa. Hon är bättre nu iaf. Aptiten har kommit tillbaks, inga spyor, löst bajs eller feber. Skönt! Bara hoppas att de håller i sig. Simon kräkte i går kväll, så nu går man som på nålar och väntar på att bli sjuk. Vore konstigt annars(när man har varit mitt uppe i spyorna), men har jag tur så klarar jag mig.
4:e dagen med ck, går bra. Ska till konsulenten imorgon och köpa hem för nästa vecka och väga mig..
Ska även träffa min troligtvis nya chef imorgon.

kramar

Kommentarer
Postat av: Annika

Hon är ju så himla söt ungen!! =D

2009-01-15 @ 16:00:22
Postat av: Maja

Hej gumman!! Vilken gulleunge :)!Vad är det för job du fått? nyfiken ju :)!!Puss,puss

2009-01-16 @ 09:35:08
Postat av: Mormor

Nellie är ju sååååååå gullig! Längtar efter Er!

Kram

Mormor/Mamma

2009-01-16 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0