trevligt=)

Vi hade det mycket trevligt igår på vår sk. "utgång". Tyvärr var det inte så många andra där och medelåldern var väldigt hög, men vi hade så kul för oss själva. Maten var iofs ingen höjdare heller men däremot showen med Micke "kakan" och Jack Vreeswik(vet ej hur det stavas) var super duper bra!=D
Gick en sväng till Jekyll & Hyde med, troligtvis det enda som var öppet igår. Vi som hade hoppats på att Natti natti skulle va öppet, hahaha. Tror inte jag har vatt på Natti på ca två år eller nåt, förr var jag stamgäst både där och på Deevas, hihi.
Var hemma ganska tidigt och känner mig ganska pigg idag ändå, skönt. Glömde tyvärr att ta med kameran igår.

Det hade såklart gått jättebra här hemma med Nellie med. Tack kära bror och Annika för att ni ställde upp och var barnvakt (och för att ni körde iväg och köpte en STOR påse lösgodis idag).

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh tusen tack! Men va roligt! Jag kommer följa dig isf, absolut! :)



hoppas du haft en underbar dag! kramar

2009-01-06 @ 21:29:56
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack själva för att vi fick passa er lilla sötnos, vi gör det gärna igen. =D



Lycka till med Cambridgekuren!

Kramiz Annika

2009-01-07 @ 15:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0