Funderar..

På att skaffa en mer anonym blogg, som bara de närmsta ska få adressen till..hmmm..får se vad som händer..

Annars är allt bara bra med oss:-) Varit ute på långpromenad med Annette, Jeanette och bebbarna. Så härligt väder idag. Nu är jag lite rastlös, Morgan tog Nellie med sig till hans förldrar en runda, så nu sitter jag här alldeles ensam och får inte för mig att göra nånting. Fast det är ganska skönt det med. Imorgon blir det nog en sväng in till Karlskrona när M slutat jobba. Och på lördag ska vi upp till Emmaboda till Lena, Henrik och Max, där vi även ska sova över. Ska självklart kolla finalen på melodifestivalen som den nörd jag är! Hoppas nog på Alcazar eller Sarah Down Finer..Absolut INTE Caroline af ugglas iaf..

I förrgår var Maggan från bvc här förresten, gjorde BOEL test på Nelliesen, och allt såg såklart jättebra ut! Har ju även glömt berätta att våran plutta numera kryper på riktigt, sååå duktig:-) Innan har hon ju mer kasat/ålat sig fram.

Idag när vi var ute och gick stannade vi på lekplatsen här borta så Nellie fick prova gungan och rutchkanan, var så kul att se, hon bara log. Så stor hon har blivit min bebis!

kram hej!

Kommentarer
Postat av: sofia

vad är boel?=)



åhh har hon börjat krypa==) härligt!=)

ha en mysig helg!!=)



kraaam

2009-03-12 @ 21:03:53
URL: http://mammatillmattheus.blogspot.com
Postat av: Therese & Felix

Vad häftigt att hon kryper nu! Då blir det full fart med andra ord! Mysigt med lekplatsen också! Felix älskar att gunga. Han har börjat uppskatta sandlådan lite också nu, fast det är lite svårt ännu! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0