Ibland måste man väl få gnälla lite?

Ja visst måste man väl få gnälla av sig lite ibland? Jag måste iaf det, känns som det blir lite lättare allting då.. Jag har ju såklart världens underbaraste, gosigaste, finaste dotter på alla sätt och vis och jag älskar henne mest av allt. Men nätterna nu är inte roliga, har varit så i några veckor nu att hon sover först några timmar i sin säng, sen vaknar hon i panik och gråter och det enda som hjälper är att ligga jämte mamma eller pappa, och då menar jag verkligen jämte, precis inpå. Och gärna sparkas, snurra runt och dra i håret samtidigt som hon gnäller i sömnen. Så oroligt. Min stackars bebis. Och stackars mig, sover ju också helt knas på det viset. Förhoppningsvis är detta en "fas" som går över snart. Men som sagt för övrigt är hon alldeles, alldeles underbar. Och vilka framsteg hon har gjort. Reser sig mot saker, ålar/kryper riktigt snabbt. Säger mamma, pappa. Min duktiga lilla fis.

Idag ska vi hälsa på Ågårdsbo, mitt gamla, gamla jobb. Sen ska jag på fotvård, ska bli riktigt skönt, fick ju det i julklapp av mamma. Mina fötter har ju inte varit desamma sen efter graviditeten. De säger ju att det sitter massa viktiga zoner i fötterna och att om inte fötterna mår bra så mår inte resten av du bra, kanske stämmer lite?

Jaja, nu ska jag passa på att göra mig iordning lite medan trollet sover.

Ha en bra dag!


pappa och Nellie vilar sig..myspys






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0